Matembele ya kokauka na ndakala ya mike

Mbote Sekele ya makusa,na memeli bino matembele ya kokauka na ndakala ya mikie oyo tobengi na tshiluba nkesankese, nazalaki na posa ya litungulu, ail,๐Ÿ… pili pili soki olingi nakataki matembele natie na moyi deux jour. nde natie mayi na moto etoki natie matembele etoki ndambu kk nasopi na pasoir natie pembeni ndakala dรฉjร  ya kosokola nakalingi na mafuta mbila aprรจs nde nasali sose tomate natiepe mungua sima nasangisi nionso natiki na moto trois minute kk ebeli NB soki osepeli na plan nangai te leka ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ critique na ndimi mais na ndenge ya malamu ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

Mbote basรฉ, et bino matembele matembele et et et et et. Je vais prendre beaucoup de feu et de feu dans la maison de etoki, je vais รชtre avec un ami, je vais aller au coin de la rue. Je vais รชtre beaucoup de kosokola et d'huile. Je vais encore รชtre un feu, je ne vais pas pouvoir manger mes yeux. Je vais รชtre un feu. Critique na langues mes mais et ndenge 



FODABI
FODABI

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire